NE YAPIYORUZ???


   İnsan bazen çaresiz kalır ve ne yapacağını kestiremez hayat karşısında, intihar etmeyi bile düşünür. Ama onun da çözüm olmadığını anlar zamanla, ama gerçek çözümün ne olduğunu da hayat boyunca arar bulabilir mi orasını da bilinmiyorum, ama insanlar hep bir arayış peşinde sanki ilerde bir şey varda ona ulaşmak gibi ama ben şimdiye kadar ulaşamadım. Ulaşan varsa bana ne olduğunu söylesin lütfen.
   Bu ilerde gösterilen şeyin insanı kandırmaktan başka bir şey olmadığı gibi geliyor bana. İnsanı sadece bu zamanı geçirmesi için zaman kazandırıyor diyelim. Ama hep aynı döngü içinde dönüp dönüp duruyoruz.
   İlkokula gitmeden önce tek sıkıntım karnımı doyurmak ve istediğim oyuncaklar ile oynamaktan başka bir şey değildi sadece bunları yaptığım zaman mutlu olacağımı düşünüyordum zamanla bir sürü oyuncağım oldu ve bunun mutluluk getirmediğini anladım. Sonra okula gitmeye başladım artık bu sefer yeni şeyler öğrendik ve herkes bunlardan bahsederdi. Tabi derslerden başarılı olmak ilk öncelik. Bunları başardığımda mutlu olacağımı zannettim onu da başardık. Ama yine mutluluk gelmedi. 
   Üniversiteyi kazandığında her şey güzel olunacak dedi onu kazandık bu sefer her şey boka sardı eski çocukluk günlerimi özlemeye başladım. Şimdi üniversiteyi bitirdiğinde para kazanmaya başlandığın zaman her şey güzel olacak diyorlar ama yine olmayacak inanmıyorum artık büyüklere. 
   Hayat denilen şey hep acı üzerine kurulu mutluluk denilen şey yok bizi kandırıyorlar ya da biz kendi kendimizi kandırıyoruz. 
  Hep bir şeylerle uğraşıp güzel günleri umut ederek geçip gideceğiz bu dünyadan.
   Öldükten sonra zamanla alışacaklar insanın yokluğuna belki ailen alışmayacak ama onlarda öldükten sonra sende tam olarak unutulacaksın yani gerçek ölüm o zaman tam olarak gerçekleşecek.
   Sanki hiç dünyaya gelmemiş gibi olacak insan. 
   Bu kadar sıkıntıyı bunun için yaşıyoruz aslında.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ARADA KALMAK

İNCE ÇİZGİ

BİZ ASLINDA İKİ KİŞİYİZ