BİLMİYORUM

   Hayatta hiçbir şey ilgimi çekmiyor bazı kitaplardan başka psikolojimde bozuk değil ama neydi bu niye böyleydim. Bu durumdan pişmanda değilim ama niye böyleydim bunu öğrenmek istiyorum. Ama nasıl öğreneceğim onu da bilmiyorum.
   Ben yanlış yaşıyorum yoksa insanlar mı ya da yanlış demeyelim benim baktığım pencereden kimse bakmıyor mu hayata, oda da yalnız mıyım ya da kör müyüm, ben de bilmiyorum aslında şimdiye kadar bir şey bilmiyordum şimdi de bilmiyorum bir bok bildiğimiz yok yani kısacası. Ben burada yazıyorum acaba başka yerlerde neler oluyor insanlar ne yapıyor.
   Kaç insan öldü, kaç kadın zorla evlendiriliyor, kaçı öldürülüyor, kaçı ne yapacağını bilmiyor benim gibi, kaç çocuk doğdu kendi karar vermeden hiçbir anlamı olmayan dünyaya. ne oluyor ben hepsini öğrenmek istiyorum ama bir bok öğrenemiyorum. Daha kendimi öğrenemiyorum amına koyayım onları nasıl öğreneceğim ama kendimden ziyade onları öğrenmek istiyorum. Belki onların sayesinde kendimi de öğrenirim nasıl olsa bizde de insan kanı dolaşıyor biraz. Belki dolaşmıyordur orasına da bilmiyorum. Ama dolaşıyordur inanıyorum buna gönülden, inanmakta gerçek olduğunu kanıtlamaz sonuçta. Bunun için bir kan testimi yapayım ne yapayım. Gidip bende yüzde kaç insan kanı var öğrenmek istiyorum diyeceğim ona göre yaşayacağım... Onu öğrendikten sonra ne yaparım onu da bilmiyorum öğrenebilir miyim acaba öğrensem iyi olur aslında belki başka bir şey olur. En azından hayatta niye böyle olduğumu öğrenebilir miyim bilmiyorum. Bir bok bilmiyorum aslında ben niye bilmiyorum onu da bilmiyorum. Sonumun ne olacağını da bilmiyorum. Ama kitaplar güzel orasını biliyorum biraz, aslında onu da bilmiyorum.
   Hadi iyi geceler herkese, niye bunu dedim onu da bilmiyorum…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ARADA KALMAK

İNCE ÇİZGİ

BİZ ASLINDA İKİ KİŞİYİZ