KAFAMDAKİ VE DIŞARDAKİ DÜNYA



  Bazen her şeyi kafamda planlayıp, uygulamaya başlıyorum. Her şey planladığım gibi gidiyor sevdiğim şeylerle uğraşıyorum. Sonra öyle şeyler yaşanıyor ki planladığın her şey sana boş gelmeye başlıyor. Çünkü planladığın ve hayal ettiğin hayat ile dışarıdaki hayat zıt yönde ilerliyor. Hangisini yaşayacağın konusunda kararsız kalıyorsun. Başta hayal ettiğin hayatı yaşamak istiyorsun. Bunun için çabalıyorsun. 
   Benim hayalimdeki hayat genelde sabah dinç bir şekilde kalkıp, güzel ve hafif bir kahvaltı yapmak. Daha sonra gündemi takip etmek. Savaş haberleri, tecavüz, kadına şiddet, din için birbirini öldüren, bilmiyorum bugün hangi gazeteci ya da siyasetçi cezaevine atıldı gibi haberleri duymamak. Herkesin özgür yaşadığı birbirine saygı duyduğu haberler okumak. Sonra hobim olan kitapları okumak, bir şeyler yazmak böylece gece olup güzel ve gelecek sıkıntısı yaşamadan kendimi yatağa atıp uyumak var. 
   Sabah alarm sesi ile uyandım. Alarmı beş dakika erteleyip geri uyudum. İkinci alarm sesi ile zar zor kalkıp, yüzümü yıkadım ve üstünü giyip işe yetişmek için koşturdum. Zar zor metroya attım kendimi, oturmak için etrafıma bakmaya başladım. Bir yer bulup oturduktan sonra, gündemi takip etmek için telefondan haberleri okudum. Hayal ettiğim şeylerin tersini okuyunca, üzüldüm ve gözlerim dolmaya başladı. İşe yetiştikten sonra mesainin bitmesini dört gözle bekledim hayalimdeki şeyleri yapmak için. Mesai bittikten sonra zar zor kendimi eve attım aç bir şekilde. Fakat bir şeyler hazırlamak için kendimde hiç güç bulamıyordum. Bugün de dışarıdan yemek söyleyeyim dedim. Elimi cebime attığımda birkaç liram kalmıştı. Halbuki birkaç gün önce yatmıştı maaşım. Bu paranın nasıl böyle erken bittiğini düşünüp sinirlenmeye başladım kendi kendime. Çay koyup kahvaltılık bir şeyler atıştırmaya karar verdim. Sonra gece kendimi yorgun bir şekilde yatağa atıp geleceğimi düşünerek ve “Offff kim yarın işe gidecek” diyerek uyumaya çalıştım. 
   Hayallerimdeki şeyleri yaşamak için hep umut ediyorum ama sanırım hayatım umut ederek sona erecek.

Yorumlar

  1. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim takipteyim. John Lennon'ın çok sevdiğim bir sözü vardır. "Hayat, siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir." gerçekten de öyle, plana asla sadık kalamıyoruz. Kalanlara da her zaman imrenmişimdir. Tek bir aynada dikiş tutturamadım. Yarattığımız güzel ütopyalar hayallerimizde bize destek olur umarım. Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ARADA KALMAK

İNCE ÇİZGİ

BİZ ASLINDA İKİ KİŞİYİZ